Jan & Ynskje (Same day edit)
November 27, 2017
Rudi & Madelaine (Foto & Video)
April 6, 2017

GoZeroProcent

GoZeroProcent

Over GoZeroProcent

GoZeroProcent is een initiatief van Vaart Welzijn Assen en wil laten zien dat je ook zonder alcohol een prima feest kan organiseren. Het jaarlijkse evenement is voor tieners van 12 t/m 17 jaar en wordt gehouden in de Bonte Wever in Assen. Op het evenement werken voornamelijk vrijwilligers. Deze vrijwilligers werken op allerlei gebieden zoals bij de entree, catering en artiesten begeleiding. Natuurlijk werden zij ondersteund door professionals. Daarnaast werkt de organisatie nauw samen met het voorgezet onderwijs in Assen.

Het evenement heeft een programma gevuld met artiesten en dans. In de 2016 editie waren onder andere B-Brave en StukTV te gast. Daarnaast waren er ook vele DJ’s om het programma te vullen.

‘0% = 100% party’ is het centrale thema tijdens dit feest. Tijdens het evenement wordt er dan ook geen alcohol verkocht en er wordt voor zorgt dat de jongeren zich niet hebben ingedronken. Dit doen ze door middel van steekproeven met alcoholcontroles. Jongeren die drank op hebben mogen dan ook niet naar binnen.

Onze aanpak

Het maken van een aftermovie begint voor ons al tijdens de opbouw van het evenement. Om een compleet beeld te geven van het gehele evenement in de opbouw zeer belangrijk aangezien dit laat zien hoeveel tijd en energie er om gaat in het organiseren van een evenement.

Tijdens GoZeroProcent waren wij met 2 filmers aanwezig om zo alle activiteiten maar ook het publiek te kunnen vast leggen. Op deze manier wordt een aftermovie zeer afwisselend maar ook leuk voor de kijker aangezien ze opzoek gaan naar zichzelf in de video. Daarnaast hebben we er voor gezorgd dat ook de vrijwilligers in beeld kwamen. Dit was een specifieke wens van de opdrachtgever aangezien de organisator op deze manier kon aantonen waarvoor zij zijn ingezet wat kan leiden tot meer subsidie voor het evenement.

Aangezien het evenement plaats vond op 1 locatie en avond kan er snel gemonteerd worden. Dit is ook erg belangrijk om engagement met je bezoekers te houden. In het geval van GoZeroProcent stond de aftermovie binnen 1 week online op hun site, Facebook en YouTube. Daarnaast is er aan het einde van de video een bedankje voor alle betrokken partijen en vrijwilligers gemonteerd. Dit is een perfect manier om alle betrokken extra exposure te geven. Zelfs na het evenement.

Neem contact op!